מידע למועמדים/ות פנימיים/יות
הנהלת האוניברסיטה מעודדת התפתחות תעסוקתית ורואה באופן מבורך הגשת מועמדות של העובדות והעובדים למשרות המתפנות לשם ניידות תעסוקתית בתוך המערכת.
אגף משאבי אנוש רואה חשיבות רבה בפיתוח ההון האנושי – חברות וחברי הסגל המנהלי של האוניברסיטה.
לניידות עובדים/ות ישנן יתרונות רבים הן לעובדים/ות והן לאוניברסיטה עצמה. ניידות בתוך הארגון עוזרת לשימור הידע הארגוני.
קידום עובד/ת לתפקיד חדש תורם לשביעות רצונו/ה, מחזק את הקשר בינו/ה לבין האוניברסיטה ותורם להתפתחות האישית והמקצועית של העובד/ת.
כיצד מתבצע תהליך הגיוס באוניברסיטה?
בשלב ראשון תפורסם המשרה למשך 7 ימים בקמפוסנט לחברי/ות הסגל המנהלי בלבד.
רשאים/יות להגיש מועמדות חברי/ות הסגל המנהלי במעמד קבוע, זמני ובחוזה דרוג–דרגה, שדרג תפקידם/ן נמוך בעד שני דרגים מהתפקיד המוצע.
כמו כן, נדרש וותק בתפקיד נוכחי של שנתיים לפחות בהגשת מועמדות לתפקידים מוצעים עד דרג 5, וותק של 3 שנים לפחות בתפקיד נוכחי בהגשה לתפקידים מוצעים בדרג 4 ומעלה.
ראיונות למועמדים/ת יתקיימו במספר שלבים: בשלב ראשון יזומנו עובדים/ות במעמד קבוע, זמני וחוזה דירוג-דרגה.
במידה ולא תתבצע בחירה של מועמד/ת, יזומנו בשלב שני, עובדות/ים בחוזים אישיים ובשלב השלישי המשרה תפורסם למועמדות/ים חיצוניות/ים ועובדות/ים המועסקות/ים בהעסקה שעתית.
וועדת הבחירה מורכבת מראש/ת היחידה המגייסת, נציג/ת אגף משאבי אנוש ונציג/ת ועד ארגון הסגל המנהלי.
מצ"ב קישור לנהלים רלוונטיים
1. נוהל השמת עובדים/ות – סגל מנהלי
3. נוהל קבלת עובדים/ות למשרות בסגל המנהלי