שם המשרה: מרכזת שיווק ומדיה דיגיטלית
שם היחידה: בית הספר לארכיאולוגיה ולתרבויות ימיות, הפקולטה למדעי הרוח
תיאור התפקיד:
ריכוז וטיפול בעבודת השיווק הבית ספרי ומעקב שוטף על עמידה ביעדי הפעילות
תחזוקה שוטפת של אתרי ביה"ס והחוגים השונים בביה"ס
תחזוקה שוטפת וקידום שיח בפלטפורמות ונכסים דיגיטליים במדיה החברתית
כתיבה, עריכת חומר הקשור בפרויקטים בית ספריים
ריכוז פרויקטים בית ספריים מרכזיים-הקמת תכניות, שת"פים בארץ ובחו"ל, כנסים וימי עיון
מתן שירותי מזכירות במנהלת ביה"ס
ביצוע מטלות בהתאם לצרכים משתנים
עבודה עפ"י מדיניות האיכות, איכות הסביבה, הבטיחות והבריאות בתעסוקה
דרישות התפקיד:
השכלה אקדמית (רצוי בתחום התקשורת)
ניסיון בתחום תקשורת ומדיה דיגיטלית
כושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית
יחסי אנוש ותודעת שירות גבוהה
הכרת המערכת האוניברסיטאית לרבות עבודה בחוגים
ידע וניסיון במערכות ממוחשבות ומחשבים אישיים (Sap, Outlook, MSOffice)
ידע וניסיון ב-Jommla וב-Wordpress
יכולת ארגון וניהול
יכולת עבודה עצמאית
שפות:
עברית- רמת שפת אם
אנגלית ידיעה טובה מאוד
היקף משרה:
20 שעות שבועיות (50% משרה) לתקופה של חצי שנה
קורות חיים ניתן להעביר בדוא"ל: gaghion@univ.haifa.ac.il , (יש לציין מספר משרה בנושא המייל)
אוניברסיטת חיפה מקדמת העסקה מגוונת, אנו מזמינים מועמדים/ות מכלל האוכלוסייה להגיש מועמדות למשרה.